U periodu dok nije bilo mašina na terenu, kako je objavio, rješavali su se i administrativni izazovi.
"Izvršeno je kompletno geodetsko snimanje trase planirane pruge i postojeće okretnice na Ilidži, te je izrađena geodetska mreža", objavio je kantonalni ministar prometa Adnan Šteta.
Nakon toga se pristupilo geotehničkim ispitivanjima tla, na karakterističnim tačkama dužinom cijele trase planirane pruge, te su na osnovu toga izrađeni izvještaji o kvaliteti tla.
Kako je objavio Šteta, vršeno je i usklađivanje dokumentacije sa svim relevantnim subjektima za izvođenje radova kako bi se omogućilo neometano izvođenje radova obzirom da se radi o veoma zahtjevnom projektu.
Od danas su i mašine tu.
"Vidimo se u Hrasnici!", poručio je Šteta.
Podsjećamo, radovi su zvanično počeli u oktobru prošle godine.
Izgradnja tramvajske pruge do Hrasnice značit će prvo proširenje pruge nakon 60 godina.
Podrazumijeva izgradnju 13 kilometara kolosijeka, dvije okretnice na Ilidži i u Hrasnici, te po 10 tramvajskih stanica u oba smjera.
Ovo je još jedan projekt u Kantonu Sarajevo koji se provodi u skladu s pravilima i procedurama EBRD-a, od koje su osigurana kreditna sredstva za realizaciju ovog projekta.
Izvođač radova je konzorcij turskih kompanija Yapi Merkezi Insaat ve Sanayi A.S. i Yapiray Demiryolu Insaat Sistemleri Sanayi ve Ticaret A.S, a nadzor nad projektom vrši konzorcij Yuksel Proje, PPG d.o.o i Saraj Inženjering d.o.o.
Očekivani rok za završetak radova na izgradnji tramvajske pruge je 18 mjeseci, a vrijednost projekta je 25 miliona eura, bez PDV-a.