Izgradnja posljednjeg dijela autoputa kod Sarajeva trebala bi se nastaviti uskoro, a riječ je o takozvanom Lotu 3B Sarajevske zaobilaznice, odnosno dionici Vlakovo – Mostarsko raskršće.
Izgradnja Sarajevske zaobilaznice počela je daleke 2000-te godine!
Dužina LOT-a 3B je napunih 1,5 kilometra, a radove izvodi domaća firma Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo. Riječ je, dakle, o dionici koji će spojiti o Mostarsko raskršće na južnom izlazu iz Sarajeva, sa Koridorom 5C, piše BiznisInfo.ba.
Ova dionica trebala je biti završena još prije tri godine ali su radove zaustavili proceduralni problemi. Naime, privremeno je naložena obustava radova do ishodovanja Odobrenja za građenje.
"Potrebno je izvršiti usaglašavanje projektnog rješenja sa zahtjevima Ministarstva komunalne privrede, infrastrukture, prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša Kantona Sarajevo i ishodovati potrebne saglasnosti te odobrenja. Rok za izvođenje radova je istekao u februaru 2022. godine i isti će se produžiti nakon što izvođenje radova bude izvijesno", kazali su ranije iz Autocesta FBiH.
Radovi bi trebali biti odblokirani uskoro, nakon što je Vlada FBiH ovog mjeseca donijela odluku o dopuni odluke o utvrđivanju javnog interesa za izgradnju dijela sarajevske obilaznice na dionici Lot 3.
Ova odluka bi voditi kao otklanjanju blokade izgradnje ove dionice.
Inače, vrijednost ugovora je preko 23 miliona KM sa PDV-om i finansira se iz vlastitih sredstava JP Autoceste FBiH. Na ovoj poddionici gradit će se dva vijadukta..
Nadzor nad izvođenjem radova vrši Konzorcij Divel d.o.o. Sarajevo, Saraj Inžinjering d.o.o. Sarajevo i Institut za građevinarstvo “IG” d.o.o. Banja Luka.
LOT 3B je riješen kao gradski put sa dvije saobraćajne trake (vozna i preticajna) za svaki smjer kretanja. Trasa LOT 3B je spoj petlje Vlakovo sa petljom na Mostarskom raskršću na magistralnu cestu M-17/M-5.
Izgradnjom LOT 3B omogućit će se bolja saobraćajna povezanost autoceste na Koridoru 5C sa mrežom saobraćajnica nižeg ranga, magistralnim i lokalnim cestama. Konkretnije, omogućit će se direktna veza za vozila koja prema petlji Vlakovo na autocesti dolaze sa kružnog toka na Mostarskom raskršću, odnosno iz pravca Kiseljaka, Rakovice, Pazarića i Hadžića.