Društvo

ŠANSA ZA AVIOPREVOZNIKE U BIH: Kome se isplati preuzeti linije Wizz Air-a

Zatvaranjem baze Wizz Aira u Sarajevu bilo je za očekivati da će doći neke kompanija i napuniti prazninu (npr. Transavia). No, još više je bilo za očekivati da će postojeće kompanije povećati svoje operacije, uvesti nove linija i povećati frekvencije na postojećima. No, to se, začudo, nije desilo, osim u par izdvojenih slučajeva (npr. povećanje letova Lufthanse i Swissa).

Bilo je za očekivati da će Eurowings otvoriti letove koje je napustion Wizz Air poput Hamburga i Dusseldorfa (umjesto Wizz Airovog Dortmunda). No, ništa se desilo nije. Eurowings i dalje operira samo letove za Cologne i Stuttgart uz tek neznatno povećanje Colognea sa 2 na 3 leta i zadržavanje Stuttgarta na samo 2 tjedna leta.

No, ono što najviše čudi je da Norwegian nije uletio na brojne linije za dijasporu u Skandinaviji. Wizz Air je letio Billund, Copenhagen, Gothenburg, Malmo, Oslo i Stockholm. Norwegian od toga leti samo Oslo i Stockholm. No, obije ove linije Norwegian ne leti zimi, tj. leti ih sezonski, dok ih je Wizz Air letio cijele godine. Ogromna BiH dijaspora bi i te kako opravdala cjelogodišnje letove Norwegiana za ove destinacije.

Čak štoviše Norwegian nije povećao letove za Oslo, te ovu liniju i dalje operira sa samo 2 tjedna leta, dok je Stockholm čak i smanjio sa 2 na 1 tjedni let. Jako čudno. Razumljivo je da Norwegian ne leti za Billund, tamo nema bazu i ima tek jednu cjelogodišnju i jednu sezonsku liniju ili Gothenburg gdje ima tek dvije cjelogodišnje i dvije sezonske linije. No, Norwegian nije uveo ni Copenhagen koji je istinski siguran, gdje izgubiti nikako ne može. Wizz Air je letio za obližnji Malmo čak 3 puta tjedno. Copenhagen je ogromna Norwegianova baza.

Povezani članci