Riječ je o luksuznom avionu koji je punih 17 godina služio Titu i njegovim uglednim gostima, bio ponos JAT-a i Jugoslavije, da bi se danas, nakon restauracije 2004. godine, ovom letjelicom dičili Austrijanci. Kako kažu u kompaniji, koja je sada vlasnik letjelice, veličina i sjajni retro dizajn čine Titov avion pravim draguljem austrijske avijacije i jedinstvenom atrakcijom širom planete.
Douglas DC-6 je putnički ili transportni avion s klipnim motorima kojeg je izgrađivala od 1946. do 1959. godine američka fabrika aviona Douglas Aircraft Company. Izrađeno je više od 700 aviona od kojih mnogi i danas lete kao kargo, vojni ili izviđački avioni.
Avion je restauriran u izvornom obliku. Ništa nije mijenjano osim modernih GPS sistema.
Kako je istaknuo kapetan Riedmann, avion je težak za vožnju. Motori mu koriste obično gorivo, isto ono koje se koristi u automobilima, te nema 'servo' volana kao što je to slučaj u modernim avionima. "Voziti Douglas DC-6B nije nimalo lagano, štoviše teško je. Vožnju je moguće usporediti s vožnjom starog kombija", rekao je kapetan Riedmann. Ipak, ovaj avion nije nimalo uobičajan. On odiše luksuzom te se po mnogo čemu razlikuje od današnjih aviona.
Kvaliteta, luksuz te precizno osmišljeni svaki djelić aviona ono su što izdvaja ovaj avion u moru modernijih. Avion je prava atrakcija i predmet divljenja ljubitelja avijacije te ponos Red Bullove zračne flote Flying Bulls gdje ga od milja zovu "Diva". Tito prvi vlasnik Douglas DC-6B izgrađen je 1958. godine te ga je odmah kupio JAT (Jugoslovenski Aerotransport) i pretvorio u luksuzni avion za Josipa Broza Tita i njegove goste.
Nakon što je 1975. godine zamijenjen Boeingom 727 kao Titovim novim avionom, Douglas je prodan predsjedniku Zambije Kennethu Kaundi, koji ga je također koristio kao VIP letjelicu. Poslije ga je kupio Chris Schutte, operater malih aviona iz Windhoeka (Namibija), koji ga je koristio za promotivne i turističke panoramske letove. Za avion je 2000. godine saznao Sigi Angerer, bivši glavni pilot Flying Bullsa, koji se odmah zaputio u Namibiju kako bi pregledao avion i sa Schutteom potpisao predugovor. Nakon četiri mjeseca i nešto popravaka, avion je iz Windhoeka poletio za Salzburg. Put je trajao 28 sati, uz četiri međuslijetanja. Potpuno restauriran Slijedila je mnogo detaljnija restauracija od 2001. do 2004. godine. Avion je dobio novi interijer, ali je zadržan njegov povijesni koncept.
Uz četiri nova motora, modernizirana mu je i elektronika. Avion je tijekom restauracije rastavljen u dijelove do posljednjeg šarafa, a zatim ponovo sastavljen. Stručnjaci tvrde da je u boljem stanju nego ikad i da je tako renoviran da ga se može smatrati potpuno novim.