Sport

DONČIĆEVA NAJTEŽA BITKA: S majkom na sudu "otima" joj svoj brend

Luka Dončić povukao je zahtjev upućen Uredu za patente i pečate u SAD-u i time završio pravnu bitku sa svojom majkom Mirjam Poterbin, koja je ostala vlasnica prava na njegov brend.

Podsjetimo, slovenska košarkaška zvijezda htjela je registrirati svoj brend pod imenom “Luka Doncic”, no ured za registraciju je to odbio jer već postoji brend “Luka Doncic 7”, a njegova majka to ne želi otkazati.

Dončić je u tužbi naveo da nije povezan s tim brendom i da on ne odobrava stavljanje proizvoda i usluga na tržište pod tim imenom. U tužbi je Dončić naveo da je bio premlad kada je registrirao brend i nije znao što treba raditi pa je sve prepustio svojoj majci potpisavši potrebne dokumente da ga ona može predstavljati. Dončić je prije nešto više od godinu dana potpisao petogodišnji ugovor s Dallasom od kojeg će zaraditi 207 miliona eura.

Mirjam Poterbin preuzela je upravljanje sinovim brendom tokom sezone 2018/2019., kad je on tek stigao u NBA ligu.

-Nastavljam rasti kao igrač i kao osoba, tako da mi je važno kontrolirati vlastiti brend – rekao je Dončić za The Stein Line kad je podnio tužbu. 

Ipak, prema pisanju američkih medija, Luka je našao način da "prevari" majku, jer je promijenio logo, osmislio novi i sada na svim njegovim stvarima stoji novi znak koji koristi već neko vrijeme.

Dončić sada ima sopstveni logo — "77" konfigurisan da izgleda kao "LD" sa obrisom "S" koji označava njegovu rodnu zemlju Sloveniju.

Dončićeva majka je nakon tužbe tvrdila da je Luka pao pod utjecaj drugih ljudi koji ga žele iskoristiti, a sada je po svemu sudeći ostala bez značanijih prihoda vezanih za korištenje brenda svog sina.

Povezani članci