Croatia Airlines sve se više fokusira na uvođenje subvencioniranih usluga iz sekundarnih zračnih luka otkako je Ryanair 2021. godine otvorio bazu u svom glavnom čvorištu u Zagrebu.
Tijekom protekle dvije godine Croatia Airlines je pokrenuo linije linija od Osijeka do Münchena, koje su subvencionirana od strane lokalnih vlasti, te nedavno dodane letove između Brača i Munchena.
Hrvatski avioprijevoznik traži trogodišnji ugovor sa Zračnom lukom Mostar, sličan onom u Osijeku. Dolazi u trenutku kada se Croatia Airlines priprema započeti s isporukom novih zrakoplova Airbus A220 sljedeće godine s planovima za proširenje ukupne mreže ruta.
Komentirajući postojeću liniju Croatia Airlinesa Zagreb, koju subvencioniraju lokalne vlasti u Mostaru, direktor Zračne luke Mostar Marko Đuzel je rekao: “S obzirom da je prodaja karata za novu liniju počela petnaestak dana prije njezina pokretanja, prosječna popunjenost kabine između dva grada je oko 35%.
Cilj nam je da taj broj poraste na 40% tijekom prve godine poslovanja. Stoga smo vrlo zadovoljni njegovom izvedbom”. Hrvatski zračni prijevoznik uslugu održava svojim turboelisnim zrakoplovom Dash 8 koji ima kapacitet za 76 putnika.
Đuzel je dodao da zračna luka radi na privlačenju niskotarifnog prijevoznika koji bi počeo s radom 2024. godine, a također je u kontaktu s Eurowingsom u vezi s mogućim nastavkom letova iz Stuttgarta i Dusseldorfa koji su održavani do početka pandemije koronavirusa.