Poznati zagrebački ugostitelj Marin Medak, koji je više od 20 godina u ovoj branši, navodi da nakon slučaja trovanja gaziranim pićem, koje je ustanovljeno kod mladića u Rijeci i nakon čega je nastala opšta panika, ipak niko od ugostitelja s kojima je u komunikaciji nije primijetio pad posjećenosti u svojim ugostiteljskim objektima.
Ali, iako se gosti nisu odrekli dolazaka u restorane i kafiće, kaže kako su im se u ovih nekoliko dana ipak promijenile narudžbe.
Medak tako navodi da su gosti sad izuzetno oprezni kod naručivanja pića i da izbjegavaju gazirana.
“Reakcija svih gostiju je da sad više ne naručuju gazirane sokove i mineralnu, nego piju običnu vodu iz česme, kafu i alkohol. Ljudi se boje”, rekao je Marin Medak.
Objašnjava kako niko u restoranima nije micao određene proizvode, kao što su to učinili neki trgovci sa svojih polica, međutim – isto tako dodaje da ih konobari u restoranima i kafićima baš ni ne nude.
“Ljudi sad ne znaju ni sami što je sporno. Čudna je situacija, ljudi su zbunjeni, a ko god je ikad radio u ugostiteljstvu, dogodio mu se barem jedan slučaj trovanja i to je užasna stvar”, objasnio je Medak.
U dugogodišnjem radu, gdje u godini ima više od 200.000 gostiju, dosad je, kaže, prodao više od 10 miliona artikala.
Ali u ovih više od 20 godina rada na, kako je rekao, više od 10 miliona prodanih artikala, što hrane, što pića, ispričao je da je nekoliko puta došlo do trovanja, i to je, navodi, katastrofa za sve i najgore što se jednom ugostitelju može dogoditi.
Naglašava i kako onaj ugostitelj koji tvrdi da mu se to nikad nije dogodilo jednostavno ne govori istinu s obzirom na to da je tu niz segmenata u poslu na koje se ne može uticati.