SAS će krenuti sa letovima za Sarajevo 2.4. i to jednim letom tjedno, srijedom. Od 12.4. uvodi i drugih tjedni let subotom (od 3.7. srijedom i četvrtkom).
No, kompanije je trebala letjeti dva tjedna leta do 7.8, a potom jedan tjedni let do 20.8. kada je trebala prestati sa operiranjem. I Norwegian će letjeti jednom tjedno od 1.4. (utorak), a liniju povećava na dva leta od 23.6 (ponedjeljak i petak) kako će letjeti do 15.8 nakon čega ponovo operira jedan tjedni let (utorkom) do kraja zimskog reda letenja.
No, sada je pod utjecajem Norwegiana SAS produžio operacije do 22.10. Kompanija će i dalje dva tjedna leta letjeti srijedom i četvrtkom do 7.8, potom leti srijedom i subotom sve do 27.9, a potom leti jedan tjedni let do kraja zimskog reda letenja. To znači da će SAS imati bitno više letova nego Norwegian u pred i postsezoni, te isti broj letova u top sezoni. Obije kompanija će u top sezoni letjeti ponedjeljkom, srijedom, četvrtkom i petkom, a u pred i post sezoni utorkom, srijedom i subotom. Ovo je vrlo značajno povećanje obzirom da je prošle godine SAS letio tek jedan tjedni let od 19.6. do 21.8. Ovo je i vrlo dobar dokaz kako dolazak konkurencije može donijeti benefite po aerodrom, te kako subvencije imaju koristi na lokalni zračni promet.
NOVA NADA ZA TUZLU
Od ove zime Pegasus povećava broj letova iz Tuzle u Isnabul na 2 tjedno, dočim će obije kompanija imati tri tjedna leta. Ovo je već prilično značajan broj frekvencija za Istanbul.
Prošlog ljeta Freebird je povećao broj letova iz Antalye za Tuzlu na tri tjedna leta, a letove na ovoj liniji otvorio je i Tailwind sa jednim tjednim letom, dočim je ove godine Antalya imala 100% više letova nego prošle.
Konačno, i Wizz Air je povećao broj letova. Iako je pao na samo 8 do 9 letova tjedno, prošlog ljeta je imao 10 letova na tri linije, no od IX. mjeseca je imao 12 tjednih letova, što je 2-4 tjedna leta više nego prošlog ljeta, ove zime ima 11 do 13 letova, 2 do 4 više nego prošle zime. I idućeg ljeta Wizz Air za sada planira 12 tjednih letova što je 4 više nego 2024.
Dakle Tuzla je 2024. dodala tri nove kompanije, te povećala broj letova tijekom ljeta za 6 do 8 tjedno. Tijekom ove zime kompanija ima 5 do 7 letova tjedno više. Daleko je to od broja letova koje je Tuzla imala dok je imala bazu Wizz Aira i letove Ryanaira (48 letova tjedno tijekom ljeta, 41 tijekom zime), no ne može se reći da management sjedi skršenih ruku i ništa ne radi.