Wizz Air je svojim odlukama zabrinuo aerodrome u BiH, posebno onaj u Tuzli gdje su rušeni rekordi po broju prevezenih putnika. Zabrinulo je to dijasporu, a na političkoj sceni otvorilo prostor za nove međusobne optužbe.
Kantonalni odbor SDP-a TK javnim saopštenjem odgovornost za povlačenje Wizz Aira prebacuje kako oni kažu na nesposobnu Vladu TK.
Na ovaj način građani Tuzlanskog kantona i cijele Sjeveroistočne Bosne, pogotovo naša dijaspora, su ostali bez mogućnosti bržeg putovanja, a Tuzlanski kanton bez strateškog preduzeća Međunarodnog aerodroma Tuzla jako važnog za razvoj turizma, privrede i Tuzlanskog Kantona u cjelini.
Umjesto što odgovornost za propast aerodroma i odlazak Wizz air-a prebacuje na druge, Vlada TK i uprava aerodroma, treba da odgovore zašto su sve ove godine aerodromsku taksu po odlazećem putniku Wizz Air-u naplaćivali dvadeset puta skuplje nego Ryanair-u? Nije li to, i takvo poslovno ponašanje prema strateškom partneru izazvalo ovakvu reakciju i odlazak Wizz Air-a, pitaju se u SDP-u.
Denis Bećirović, ministar trgovine, turizma i saobraćaja TK odgovara da ovo nije problem samo TK, već i cijele države.
- U državi trenutno imamo problem na tri aerodroma, a svi imaju zajedničku karakteristiku, a ona se zove taksa Direkcije za civilno zrakoplovstvo Bosne i Hercegovine u iznosu tri KM po odalazećem putniku. Pored Tuzle, taj problem postoji u Mostaru i Banjoj Luci - kaže
Aviokompanija Ryanair od 1. juna suspendirala je letove sa MAT-a, a razlog je što ne žele plaćati taksu koju je propisala Direkcija za civilno zrakoplovstvo BiH (BHDCA).
- Ryanair je zbog te takse svoje letove iz Tuzle prebacio u Banju Luku. Aerodrom u Banjoj Luci nije dostavljao izvještaje BHDCA-u, pa nije ni plaćao taksu te je kažnjena od državnih organa. Sada imamo problem sa low cost (niskobudžetnim op. a.) kompanijama, koje ne mogu poslovati uz ovaj namet. Pored toga kompanija Wizz Air ima svoje unutrašnje probleme i povlače iz BiH 30 linija, a kolateralna šteta na kraju je Tuzlanski kanton - kaže Bećirović.
Iz SDP-a o državnim taksama ne govore, ali znaju za druge probleme na aerodromu.
Kako je moguće da još uvijek nije riješeno pitanje osvjetljenja pristupa sa zapadne strane poletno slijetnoj stazi (zašto ne kažete da li neko, i ko mešetari sa spornom parcelom).
Na ovaj problem Wizz Air je ukazivao godinama i ništa niste poduzeli.
Zašto putnici sa Međunarodnog aerodroma Tuzla plaćaju 2 KM po ulasku u zgradu aerodroma, da li se taj novac prikuplja da bi se isfinansirala politička zapošljavanja na aerodromu.