Svjedoci smo svakodnevnog reklamiranja lijekova i preparata na društvenim mrežama, a sve veći broj ljekara reklamira na internetu proizvode koji se ne mogu kupiti u apotekama. Većinom su to razni čajevi koji, navodno, liječe, primjera radi, dijabetes, potom čajevi za liječenje neplodnosti, a ljudi se hvataju za slamku u nadi da će im oni pomoći na putu do ozdravljenja.
Nažalost, u većini slučajeva ljudi budu razočarani i nezadovoljni, jer uglavnom izdvajaju veće sume novac za takve nazovilijekove.
Nažalost, naš poznati ljekar prof. dr. Emir Solaković, kardiovaskularni hirurg, već godinu vodi borbu s tim da ukaže kako on ne reklamira nikakve proizvode na društvenim mrežama. Krenuo je, kaže, i od zvaničnih institucija, ali do danas nikakve pomoći nema, jer se takva reklama i dalje vrti na društvenim mrežama.
- Tamo vidite moj lik, neku bolnicu, reklamira neke čajeve, neke lijekove... Dosta svijeta mi se obraća pitanjem je li to moguće, što će to tebi, taj dio. Oni su to skinuli, ti koji prave te, da ne kažem lijekove, nego otrove, kazuje za Oslobođenje dr. Solaković, koji je odmah reagovao u pokušaju da zaustavi ovakve pojave.
- Prijavio sam to MUP-u. Prije godinu otišao sam direktno njima i prijavio MUP-u da oni zloupotrebljavaju moj lik i stavljaju kao reklamu, ne za lijekove, nego te čajeve, te otrove. Znam i gdje se ta radnja nalazi što prodaju, zamolio sam ih da im odu na vrata. Onda su mi oni rekli da za to mora reagovati Tužilaštvo KS-a. Ni inspekcija tu ne može pomoći, naglašava dr. Solaković, u izjavi za Oslobođenje upozoravajući ljude koji uzimaju, kako kaže, taj otrov, da to nisu lijekovi.
- Ne, nisu to lijekovi, da je to lijek, do njega bi se dolazilo kroz zdravstveni sistem, naglašava naš sagovornik i dodaje da se u reklamama nudi “otrov koji truje BiH, naše ljude, a ja sam Bosanac i volim svoj narod, svoje ljude bilo koje”.