Pozitiva

SKRIVENO BLAGO BiH: Popularna destinacija oduševljava domaće, ali i strane goste

Ljetna turistička sezona na području Središnje Bosne u punom je jeku, a posebno dobre rezultate, pored Vlašića, bilježi općina Fojnica, s Prokoškim jezerom, lječilištem Reumal i turističkim naseljem oko Rekreacijskog centra Brusnica na planini Vranici.

Vlasnik Rekreacijskog centra Brusnica Juro Ivoš ističe kako je upravo obiteljski i rekreacijski turizam osnova turističkog razvitka ovog kraja.

- Asfaltirali smo skoro 50 posto cestovne komunikacije, mislim da ćemo u naredne dvije godine završiti kompletan put. Priroda je lijepa, pogotovo na novom izletištu, uz dobru gastro ponudu ljudi vole izaći u planinu. Osim klasične gastro ponude, posebno se traže tradicionalna jela ovog kraja kao što su maglica i keške. Maglica se radi od tijesta, kiselog mlijeka, bijelog luka i domaćeg maslaca, a ne smijemo zaboraviti ni naše tradicionalne pite - rekao je Ivoš.

Turistički kompleks na Brusnici popularna je destinacija za domaće, ali i strane goste.

- Izvanredno, preporučio bih svakome da dođe ovdje na odmor, svjež zrak, dobru hranu. Ljudi su ugodni. Sve je kako treba - kazao je Zagrepčanin Aljoša Đugum.

U obilasku ove turističke destinacije bio je i ravnatelj Turističke zajednice Kantona Središnja Bosna Miroslav Matošević.

- Planina Vranica je svojevrsni prirodni dragulj i možemo reći još uvijek neistraženi dio BiH. Rekreacijski centri kao što je Brusnica imaju ogromnu šansu i potencijal jer svoj biznis planiraju i temelje na održivom turizmu. Goste privlači izuzetnom gastro ponudom, domaćim jelima i zdravom hranom, ali i bogatom vanpansionskom ponudom kao što su brdski biciklizam, planinarenje i planinarski oblici aktivnosti i drugi sadržaju koji su u posljednje vrijeme u trendu - kazao je Matošević.

On je, također, obećao daljnju podršku županijskih institucija razvitku održivog turizma.

- Važna je uloga ovakvih centara kao nositelja aktivnosti na planini, u uvezivanju ostale ponude pojedinačnih subjekata kao što je smještaj u domaćinstvu te prodaja domaće i organski proizvedene hrane. U tom smislu, važno je u cilju konkurentnosti osigurati potrebnu opću i turističku infrastrukturu te pružiti podršku u razvoju i kreiranju novih turističkih proizvoda - poručio je Matošević.