Pozitiva

DOBAR GLAS DALEKO SE ČUJE: Ostao u Srebrenici i nastavio porodični biznis, radnici zadovoljni

Pansion „Misirlije“ u Srebrenici bio je dugo godina prvi izbor većine onih koji bi u ovom gradu tražili smještaj i dobru hranu. Nakon trogodišnje pauze, Avdo Purković, sin čuvenog profesora nekadašnje srebreničke ugostiteljske škole, odlučuje da nastavi porodičnu tradiciju.

„Radimo s puno ljubavi i to donosi rezultate. I onda gosti dolaze, vide da dajemo nešto više od sebe i da vrijedi preći taj sav put. Kada sam krenuo da radim ovaj posao, pošto je moj otac bio profesor kuharstva, prvo mi je rekao: Ne možeš raditi ovaj posao ako ga sam ne znaš. Završio sam menadžment i marketing, ali sam morao da se vratim stepenicu unazad i morao sam da završim ugostiteljsku školu. Sve što se radi u kuhinji i što je vezano za ugostiteljstvo - morao sam da naučim“, priča za FTV Avdo.

U pansionu radi šest osoba, a nekima od njih je ovo prvo radno iskustvo.

„Prvi put ovdje radim, zapravo, prvi put igdje. Prije mjesec sam počela, prijateljica mi je rekla da traže radnika, došla sam odmah dobila posao. Imamo domaće goste i strance, stranci više vole domaću kuhinju i hranu. Najčešće pravim ‘tavu’, koja je specijalitet kuće. Imamo stariju kuharicu pa smo naučile i to da pravimo, to nam ide najviše“, ističe radnica u kuhinji Melisa Bektić.

„Danas je u malim sredinama, kao što je Srebrenica, teško pokrenuti biznis. Svaki vid takve inicijative, ljude koji odluče da pokrenu svoj vlastiti biznis, pogotovo u ugostiteljstvu i turizmu, Turistička organizacija Srebrenice podržava. Imamo nekoliko pozitivnih primjera i kao Turistička organizacija se trudimo da ih što bolje prezentujemo na sajmovima. Takođe, svi turisti koji dođu kod nas i traže hranu i smještaj - preporučimo te objekte“, govori direktor Turističke organizacije Općine Srebrenica Slaviša Petrović.

U Srebrenici su mnogi pokušavali da se bave ugostiteljstvom, ali i drugim poslovima, najčešće neuspješno. Avdo Purković kaže da je recept - upornost, ali i dobra hrana i usluga zbog koje se gosti vraćaju:

„Nama dolaze strani gosti i želimo da ponudimo nešto što je lokalnog karaktera i želimo da koristimo namirnice i proizvode, sve što možemo da nađemo, što je lokalno proizvedeno.“

 

Povezani članci