Pozitiva

BOSANSKI STARTUP ZALUDIO INVESTITORE: Uložili 12 milona KM, aplikacije koje su se isplatile

IT startup Rolla, društvena platforma za fitness koja korisnicima omogućava praćenje, natjecanje i zabavu dok vježbaju, dobio je ukupno 6,3 milijuna eura (12,2 milijuna KM) investicije u seed rundi financiranja.

Ovo je najveća investicija za startup iz fitness-tehnološke sfere u Središnjoj i Istočnoj Europi (SIE). Investiranje je predvodio Mate Rimac, hrvatski poduzetnik i izvršni direktor tvrtke Rimac Group, te rumunjska Hellen’s Rock, obiteljski ured poduzetnika Sache Dragica, stoji u priopćenju Rolla-e.

S prikupljenim sredstvima, Rolla planira uspostaviti regionalno razvojno središte u BiH i europsko komercijalno središte kako bi proširila svoje poslovanje na Zapadnu Europu i povećala svoju bazu korisnika. Igor Krezić, osnivač i direktor firme Rolla, je ranije za medije izjavio da je primarna misija ove platforme promijeniti i poboljšati zdravlje korištenjem tehnologije.

"Rolla besprijekorno omogućuje prijelaz između aktivnosti u zatvorenom u aktivnosti na otvorenom i pruža vam cjelovit pregled napretka", rekao je osnivač ove platforme. Tvrtka je ranije ove godine izdala beta verzije svojih aplikacija Rolla One i Rolla World za rane korisnike. Pune verzije će biti spremne za lansiranje u prvom tromjesečju 2024. godine, stoji u priopćenju za medije.

Rolla je osnovana 2019. u Bosni i Hercegovini. Platforma se sastoji od dvije aplikacije: mobilna aplikacija Rolla One prati sve fitness metrike i tjelesnu aktivnost, dok desktop aplikacija Rolla World omogućuje korisnicima trčanje i vožnju biciklom u virtualnom svijetu.

Jedini u BiH

Startupu Rolla, koji je u listopadu 2021. godine u investicijskoj rundi serije A prikupio 1,7 milijuna eura (3,4 milijuna KM). U ovaj bh. startup su investirali privatna obiteljska kompanija Hellens Rock Capital i Angel investitor iz Srbije.

"Rolla je osnovana 2019., upravo zbog nedostatka aplikacija koje omogućavaju prijelaz između aktivnosti u zatvorenom u aktivnosti na otvorenom, i obrnuto", rekla je za Bloomberg Adriu Nikolina Zeljko, Performance Marketing Manager kompanije Rolla. Govoreći iz vlastitog iskustva, potvrđuju da BiH kasni za startup scenom u regionu, no da su se stvari počele razvijati. Ističu da trenutno nedostaje aspekt podizanja svijesti kroz edukacije i mentorstvo, te podrška kroz inkubatore i akceleratore, no tu je i nedostatak formalno-pravnih rješenja za osiguravanje investicija.

"Mi smo uspjeli privući investitore zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu osnivača i ostatka tima, ali i zbog same ideje o proizvodu", dodala je Zeljko.

Povezani članci