Dugogodišnji profesor iz Osake i osnivač World Association of Online Education Steve McCarty bio je jedan od učesnika 8. UONEDU međunarodne naučne konferencije na temu o položaju umjetne inteligencije i uloge edukatora u obrazovanju.
Profesor McCarty rođen je u Bostonu i sa samo 22 godine postao je redovni profesor u Japanu. Trenutno predaje na Univezitetu Jogakuin u Osaki, a od 1998. predsjednik je Svjetske asocijacije za online obrazovanje (WAOE).
Profesor McCarty je dao veliki doprinos za online obrazovanje, tako što je pionirski okupljao saradnike u udruženju WAOE. WAOE je besplatno akademsko društvo za pojedince zainteresirane za e-učenje. Registrovani su u državi Kalifornija 1998. godine kao NPO i jedna od prvih globalnih virtuelnih organizacija. Otkako je hitna nastava na daljinu postala potrebna širom svijeta, njihove aktivnosti imaju veću važnost nego ikad. Na primjer, članovi WAOE-a iz šest zemalja sarađivali su na dva poglavlja u knjigama, pri čemu je “Globalno online obrazovanje” bilo jedno od najčitanijih poglavlja širom svijeta. Predsjednik WAOE Steve McCarty nedavno je objavio mnoge pozvane članke uključujući “Online obrazovanje kao disciplina”, “25 godina online akademskih konferencija”, “Post-pandemijska pedagogija” na Univerzitetu u New Yorku i zanimljiv intervju na temu “Kako se azijski univerziteti mogu izvući na trenutni izazov”. Od jula 2024. do najmanje juna 2027., Ramesh Sharma i Steve McCarty su stručni članovi Radne grupe za digitalno obrazovanje i vještine za Indo-pacifičko evropskog HUB-a za digitalna partnerstva, koje finansira EU i partneri Indija, Japan, Južna Koreja i Singapur.
Na UONEDU konferenciji govorio je o izazovima koje umjetna inteligencija donosi univerzitetskim profesorima. On smatra da će umjetna inteligencija utjecati na nastavu u većem dijelu svijeta, te ukazuje na važnost koje učenici, da li u učionici ili online, provedu sa nastavnikom.
Profesor McCarty je ukazao i na činjenicu da je umjetna inteligencija u obrazovanju danas ono što je online obrazovanje bilo prije 30 godina, odnosno da AI u obrazovanju i obrazovanju o AI čine novo polje za razvoj. Istakao je da uz oslanjanje na AI, znanje može postati dodatak, a ne stručnost pojedinca, te da može oduzimati pojedincima priliku za iskustva, koje obrazovanje nudi. Za primjer je naveo dugoročni efekti putem programa za prevođenje i/ili AI -a na usvajanje stranog jezika, te utjecaj na dvojezični identitet, kulturnu adaptaciju i multikulturalnost.
Naglasio je i zašto podučavanje nije među zanimanjima, kojima AI prijeti u doglednoj budućnosti u većem dijelu svijeta - jer edukatori imaju za cilj rast učenika i odgovorni za ono što učenici nekontrolirano rade ili ne postignu.
Nakon konferencije profesor McCarty na društvenim mrežama je podijelio dio atmosfere sa konferencije, te objavio kako je „momentalno izvukao uchiwa lepezu da pokažem ljupkost od Japana do istočne Evrope i dao sam da se nakloni na kraju“, pojasnivši da je lik na lepezi maskoga grada Osake, baziran na figuri od terakote od prije 1500 godina, pronađenoj u ogromnom carskom tumulusu.