U beogradskom EnDžiO Habu otvorena izložba filmskih i pozorišnih plakata Ismara Žalice, jednog od najprepoznatljivijih grafičkih dizajnera mlađe generacije u BiH. Izložba se realizuje sklopu projekta kulturne razmjene i regionalne saradnje udruženja Kontakt iz Sarajeva i u saradnji sa Inicijativom mladih za ljudska prava Srbija te udruženjem Kulturocilin iz Beograda.
U četvrtak u Maglaju sa izložbom reinterpretacija postjugoslavenskih filmskih plakata pod nazivom „Gledati, vidjeti, razumjeti“ a danas u Beogradu, premijerno sa ovom postavkom pozorišnih i filmskih plakata naziva „Priče na 70 X 100“.
„To je nekako u grafičkom dizajnu format u kom se osjećam najkomformije, u tom narativnom smislu. Namjerno sam odabrao neke plakate od studentskih dana kad sam bio prva godina da vidim odakle sam krenuo i dokle sam došao“, govori Žalica.
A došao je do toga da se danas osjeća komotno i kad radi plakate za film vlastitog oca. Bez straha i sa puno samopouzdanja. Ovi plakati su bh. publici, koja prati film i pozorište, uglavnom poznati jer su nastali za djela koja su režirali Dino Mustafić, Pjer Žalica, Alban Ukaj i drugi. Van BiH, nije bilo previše prilike da se pogledaju ti filmovi ili predstave.
„Ja mislim da je to možda više adut nego nedostatak. Plakat služi da neko istraži i ode u pozorište i tu je čak i bolji fidbek ako neko nije pogledao... To su iskrenije reakcije ljudi. Nadam se da će možda neko ko vidi izložu, a da nije gledao filmove, zainteresuje se i ako jedan od mojih plakata uspije zainteresovati nekoga - to smatram najvećim uspjehom“, ističe Žalica.
Ne, i nije ovo onaj mali od Pjera i Jasne koji zna tamo nešto sa kompjuterima i fotoaparatom. Zna, ali zna puno više, a da bi se uvjerili u to, barem publika u Beogradu, moći će to utvrditi do 28. aprila.