Pepco, poljski maloprodajni lanac koji nudi odjeću za obitelj i proizvoda za domaćinstvo, objavio je datume službenog otvaranja svojih poslovnica u nekim gradovima u BiH. Svoju prvu prodavnicu otvaraju ove sedmice u Sarajevu.
Prve poslovnice Pepca u BiH bit će otvoreno 14. septembra u Sarajevu na dvije lokacije: u TC Intershop, na adresi Kolodvorska 12 i trgovačkom centru West Gate na zapadnom ulazu u grad.
To će biti samo početak širenja, jer lanac planira da otvori devet prodavnica u Bosni i Hercegovini tokom svog prvog mjeseca na tržištu.
Brend Pepco je predstavio plan širenja i na jesen, a osim Sarajeva, nove prodavnice će biti otvorene i u Mostaru, Livnu, Gradačcu, Kaknju, Čitluku, Lukavcu i mnogim drugim mjestima. Do kraja ove godine Pepco namjerava otvoriti više od 20 prodavnica širom Bosne i Hercegovine.
– Veoma smo sretni što možemo poželjeti Bosni i Hercegovini dobrodošlicu u Pepco porodicu. Svjedočimo velikom interesovanju za Pepco ponudu na Balkanu i drago nam je što je naš brend već poznat i omiljen kod mnogih bh. kupaca, tako da ulazimo na tržište s optimizmom i radujemo se predstavljanju naših proizvoda. Otvaramo naše prodavnice tamo gdje nas kupci trebaju, blizu njihovih domova, tako da svako može da obuče svoju porodicu, uredi i vodi svoj dom po niskim cijenama – kazao je Tomislav Bekavac, regionalni voditelj kompanije Pepco.
U Mostaru će Pepco imati dvije poslovnice. Prva će se otvoriti 19. septembra u trgovačkom centru Plaza dok će druga mostarska poslovnica biti otvorena tri dana kasnije u Mepas Mallu.
Pepco će u Livnu otvoriti 19. septembra u Splitskoj ulici b.b. dok će 22. službeno biti otvorena poslovnica u Gallery Mallu u Čitluku.
26.. septembra Pepco će biti otvoren u Gradačcu i Lukavcu, a od 29. i u Kaknju.
Svakog dana otvaraju novu Pepco prodavnicu negdje u Evropi dok obavljaju u prosjeku 28 miliona transakcija mjesečno.
– Iz našeg bogatog iskustva, kada otvorimo prodavnicu u novoj zemlji, vidimo efekat lavine i možemo brzo da povećamo poslovanje, i to je naš plan za Bosnu i Hercegovinu – dodao je.Bekavac
Pepco je jedinstveni maloprodajni format s raznovrsnom ponudom, s proizvodima za dom i odjećom za cijelu porodicu s oko 500 kategorija, koje se redovno ažuriraju poboljšanom ponudom s 250 novih proizvoda sedmično, uključujući licencirane ponude kao što su Barbie i Harry Potter i više od 80 novih kolekcija po sezoni.