Društvo

NIJEMCI DOLAZE: LIDL ima ozbiljne planove, konkurencija u problemima

Širenje i kontinuirani rast dio su poslovne strategije Lidla, a Balkan se smatra rastućim tržištem s velikim potencijalom. Uz Sjevernu Makedoniju i Bosnu i Hercegovinu, kandidati za proširenje su još: Albanija, Kosovo i Crna Gora.

Lidl promiče širenje na Zapadnom Balkanu. Ulaganja u potencijalne lokacije trgovina i skladišta već su započela, a lokalni timovi se osnivaju u obje nove zemlje. U svakoj zemlji već ima više od 100 članova, a pridružit će im se još kolega, navodi se na LinkedIn stranici kompanije.

Prva trgovina u BiH već je izgrađena. Osim toga, nedavno su svečano otvorili prvi logističko-distributivni centar u Bosni i Hercegovini, koji će imati gotovo 60.000 m² skladišnog kapaciteta.

 U Sjevernoj Makedoniji s oko 80 miliona eura već su počeli graditi najveću investiciju dosad, novi logističko-distributivni centar. “Dio naše korporativne strategije je kontinuirani rast, ne samo kao kompanije, već i kao tima.

Zato analiziramo daljnje mogućnosti širenja, trenutno se fokusirajući na zapadni Balkan”, kaže Tomasz Kuzma, voditelj širenja prodaje u Lidl International.

Povezani članci