Zračna luka Mostar je platila milion eura SkyAlpsu za 4 linije i 8 polazaka u sezoni. Najviše novaca je potrošila linija za Veronu koja je u stvari bila ferry let i imala je vrlo malo potencijala.
Stoga ne čudi da iduće godine, po otvaranju baze, ova linija više nije u ponudi. Za ostale tri linije se potrošilo 600.000 eura, po 200.000 eura po liniji ili 100.000 eura po polasku, piše Zamaaero.
Mostar naknađuje samo razliku između naplaćenih karta i troškova linije. U maju i junu popunjenost na ovim linijama je bila jako loša (povjerenje putnika i stvaranje navike), ali u 7, 8. i 9. mjesecu bilo jako puno putnika na ovim linijama.
Direktor Zračne luke Mostar Marko Đuzel smatra da će trebat više od godinu dana da se vrati povjerenje putnika u letove. Stoga se nada da će 2026. SkyAlps letjeti komercijalan i više ne dobivati novac, a isti će se usmjeriti na druge prijevoznike. Zračna luka Mostar naglašava da je izravna koristi od SkyAlpsa bila 300.000 eura, dok je indirektna koristi od ovih letova prema kalkulacijama bila 2,6 miliona eura.
Jednako tako Air Serbia je imala toliko dobar load faktor da je ostalo novaca za zimske letove, pa se linija produžila i na zimu, te postala cjelogodišnja. Load faktor je bio oko 80%. Za razliku od toga Croatia Airlines ima previsoke cijene, pa joj je i load faktor tek oko 50 posto.