Društvo

LOŠE VIJESTI ZA TUZLU: Ništa od Wizz Aira, radost u susjedstvu

Wizz Air planira sljedeće godine započeti širenje operacija iz svojih baza u Skoplju i Beogradu nakon što je 2024. bio prisiljen smanjiti kapacitete i operacije zbog kvarova na turboventilatorskim motorima Pratt and Whitney koji pokreću neke zrakoplove obitelji Airbus A320neo, što utječe na cijelu industriju.

Govoreći za EX-YU Aviation News, Silvia Mosquera, izvršna potpredsjednica Wizz Aira i glavna komercijalna direktorica grupe, rekla je: “Trenutno imamo oko 20% naše flote na zemlji.

Očekujemo da će inspekcija trajati između osamnaest i 24 mjeseca, međutim, za sljedeću godinu, utjecaj će biti manji jer će se neki motori vratiti iz trgovina, tako da mislim da ćemo sljedeće godine vidjeti rast Wizza". Komentirajući poslovanje na tržištima bivše Jugoslavije, gđa Mosquera je rekla: „Zapadni Balkan je vrlo relevantno tržište za nas.

Namjera nam je dalje rasti u regiji, ali ne ove godine zbog motora. Ali za sljedeću godinu naša je namjera nastaviti rasti”. Osvrćući se na nedavna izvješća lokalnih medija da prijevoznik pregovara s upravom tuzlanske zračne luke o mogućem ponovnom otvaranju svoje baze u gradu, koja je zatvorena prošlog prosinca, CCO je istaknuo:

“To nije istina. Nećemo ponovo otvoriti tuzlansku bazu. Službene komunikacije nema jer nema namjere ponovnog otvaranja Tuzle”. Unatoč tome što je najveći prijevoznik u Prištini po broju prevezenih putnika, gospođa Mosquera rekla je da trenutačno nema planova za otvaranje baze u gradu. Nadalje, komentirajući hrvatsko tržište na kojem Ryanair dominira s tri baze, Mosquera je rekla:

„To je pitanje naše strategije. Svaki zrakoplovni prijevoznik ima svoje i nama je Hrvatska važno tržište ali kao destinacija. Imamo letove za Dubrovnik i Split, ali tamo nemamo bazu, ne znam hoće li se to promijeniti u budućnosti, ali za sada je relevantnost ovog tržišta za nas jednostavno kao odredište.”