Pozitiva

ZDRAV KO DREN: Bajka iz Drvara, uspješno spojili tradiciju i biznis

Poznata je uzrečica koju često čujemo: Zdrav k’o dren ali jeste li probali ove bosansko-hercegovačke specijalitete iz Drvar?" BUDI ZDRAV KO DREN" Domaći proizvodi porodice Sabljić nam je predstavio dr Edhem Čustović nastavljajući svoju praksu promocije pozitivnih ljudi, brijednosti i obićaja i BiH.

Budi zdrav ko dren "Domaći proizvodi porodice Sabljić" je udruženje koje ima za cilj zaštiti, promovisati i ojačati lokalnog proizvođača koji prodaje i prerađuje proizvode od drenjina sa područja Drvara.Prošlo je više od 5 godina otkako sam upoznao pokretačku snagu ove inicijative,

-Jovanka Sabljić i moram priznati da je njena energija, kreativnost i nagon nešto čemu se i danas dan divim.Ona je mobilizirala ne samo lokalnu zajednicu proizvođača, već je ponovo skrenula pažnju na tradicionalnu proizvodnju u Bosni i Hercegovini, regionu i svijetu.Od nedavno je mućeni pekmez od drenjina zaśtićen oznakom porijekla zahvaljući Jovanki i njenom timu, napisao je Čustović.

Ranije je Čustović imao priliku posjetiti Jovanku u Drvaru prije par godina.

- Ako posjetite, ne samo da ćete biti impresionirani prirodom i čistoćom ovog kraja, već ćete imati priliku i kušati unikatne proizvode iz Drenjanina. Zato vam toplo preporučujem da se provozate do Drvara , kaže Čustović.

A Jovanka je ranije otkrila i zajnu svog uspjeha.

- Tajna uspjeha, je da nema tajne. Postići uspjeh je težak proces, ali poznat. Iziskuje žrtvovanje, prekovremeni rad, rad nedeljom i praznicima, rizike, nekada ne vidite familiju i prijatelje danima, ljudi vam postavljaju razna pitanja jer sumnjaju u vaš rad i još puno toga, ali osjećaj zadovoljstva jer radite nešto veliko, jer činite dobro za vašu zajednicu, jer radite na vašoj ličnoj reputaciji kao i reputaciji vašeg tima je nezamjenjiv. Strast i ljubav prema onom što radim su daleko jači od svih prepreka sa kojim se suočavam, ispričala je Jovanka.

Međunarodna kooperativa "BUDI ZDRAV KO DREN“ -  služi opštem interesu zajednice u Drvaru, zapadnom dijelu Bosne i Hercegovine i značajnim dijelovima Zapadnog Balkana. Ciljevi BZKD su poboljšati konkurentnost lanaca vrijednosti agro-prehrambenih proizvoda za proizvodnju, preradu, prodaju i distribuciju, smanjenje nezaposlenosti i integrisanje udaljenih i nerazvijenih regija. U 2017 godini smo održali prvu stručnu radionicu pod nazivom „BRENDAONICA1“ kako bi povezali domaće proizvođače i kupce iz cijele Bosne i Hercegovine putem prvog nacionalnog servisa farmer.ba.