Panelisti na panelu posvećenom turizmu održanom u okviru Sarajevo Business Foruma su suglasni da su većini stranih turista prve asocijacije na BiH Sarajevo i Mostar, te da malo njih zna i za neke druge destinacije unutar BiH.
-Stoga turističke organizacije moraju grupirati aktivnosti kako određena destinacija ne bi bila poznata samo po jednoj lokaciji ili aktivnosti. Moraju upoznati turiste gdje se sve može ići i šta se može posjetiti izvan ovih lokacija, poručila je Daniela Wagner iz Jacob Media Group.
Također, kada je riječ o privlačenju investicija u turizam treba se fokusirati na prednosti, a ne na nedostatke pojedine države.
-Ne trebate izaći na tržište i pričati kako je u BiH loša politička situacija, te kako imate decentraliziranu vlast i lošu birokratiju. I druge zemlje imaju probleme. Pričajte po čemu je BiH posebna. BiH treba kapital s niskim kamatama, kazala je Aradana Khowala, CEO i osnivač Aptamind Partners.
Prema njezinim riječima tri su ključna trenda u privlačenju investicija u turizam. Prvi trend je lokalizacija.
-BiH ima odličan geografski položaj i to treba biti isticati prilikom razgovora s potencijalnim investitorima. Drugi segment, pored prirodnih ljepota su izuzetno kvalificirani i talentirani radnici koje ne možete naći negdje drugo u svijetu, kazala je ona te dodala:
-Prazne priče ne znače ništa, one ne donose novac. Privatni sektor treba poticaj. Ako birokratica pravi problem onda učinite nešto po tom pitanju, zaključila je ona.