Pozitiva

POSLOVNO ČUDO U SRCU BOSNE: Milionske investicije bh. kompanije, uskoro otvaranje tvornice i tržnog centra

Lider u oblasti proizvodnje limenih krovova i fasada u BiH kompanija Disk d.o.o. Živinice koja je ujedno među liderima i u regionu po prodaji lima u rolni, nastavlja nizati poslovne uspjehe, te planira završetak dvije kapitalne investicije do kraja 2023. godine.

Radi se o višemilionskim projektima izgradnje modernog tržnog centra i nove fabrike za proizvodnju termoizolacionih (sendvič) panela, koje će imati izuzetan značaj za razvoj ovog kraja i šire.

Prema riječima Mirze Selimovića, direktora marketinga Disk d.o.o. Živinice, već u augustu očekuju početak proizvodnje termoizolacionih panela, a do kraja tekuće godine predviđeno je i svečano otvaranje modernog tržnog centra.

„Zadovoljstvo nam je što možemo unijeti vedrine u ovom teškom periodu za bh. privredu i u augustu pustiti u rad fabriku za proizvodnju termoizolacionih panela, veličine cca. 10.000 metara kvadratnih, a do kraja tekuće godine otvoriti i moderni tržni centar, veličine cca. 6.600 metar kvadratnih, gdje će biti kako kažu: „ Sve na jednom mjestu“, i samim time ćemo dodatno uljepšati i doprinijeti izgradnji grada Živinice“, istaknuo je Selimović za Poslovne novine.

“Smatram da su ove dvije višemilionske investicije od velikog značaja za Živinice, Tuzlanski kanton, kao i za Bosnu i Hercegovinu, jer će omogućiti napredak privrede na svim nivoima, otvaranje novih radnih mjesta i približavanje evropskim standardima.
Ova dva projekta, na koja smo izuzetno ponosni, predstavljat će značajnu prekretnicu u odnosu na dosadašnje poslovanje naše kompanije i pružit će nam niz mogućnosti za stvaranje boljih uslova rada, povećanje zapošljavanja i povećanje ličnih dohodaka.
Cilj nam je da termoizolacione panele plasiramo na ino-tržište i samim tim izgradimo bolju komunikaciju i saradnju sa evropskim zemljama. Također, otvaranje modernog tržnog centra od cca. 6.600 metara kvadratnih, sa bogatim sadržajem, bit će prava atrakcija na ovim područjima.

Disk fabrika 1

“Specijalizirani smo za proizvodnju limenog crijepa, trapeznog lima, samouklapajućeg (klik-klak) lima, limene lamperije (potkova), dampe, oluka i opšava kao i limarske galanterije. Također, vršimo distribuciju ravnog lima. Naši proizvodi su prepoznatljivi po kvalitetu i preciznosti izrade. Imamo proizvodni pogon kao i stručne ljude, zahvaljujući kojima možemo ispoštovati svaki zahtjev kupca. Najprodavaniji su lim crijep i trapezni lim zbog jednostavnosti i praktičnosti.
Ono što većina naših kupaca ne zna, jeste da smo mi lider na području bivše Jugoslavije po prodaji lima u rolni kao sirovine.”

Kako ocjenjujete poslovanje Diska u 2022.?

“U 2022. godini ostvarili smo rekordne rezultate. Ostvarili smo rast od nevjerovatnih 47%, čime smo povećali promet sa 42 miliona KM u 2021. godini na 62 miliona KM u 2022. godini. Od toga izvoz iznosi oko 37 miliona KM.

Globalna kriza i promjene na tržištu mnogo su uticale na naše poslovanje, donijele niz komplikacija ali zahvaljujući stručnom timu i jasnim strategijama uspjeli smo se izboriti i ostvarili dobre rezultate u 2022. godini.”

Zahvaljujući odličnim poslovnim rezultatima Disk d.o.o. je rangiran među brzorastućim kompnijama u BiH, a nalazite se i među TOP 100 najvećih kompanija u BiH u kategoriji srednjih preduzeća i to kao prvoplasirani u djelatnosti po prihodu. Da li je bilo teško postići taj uspjeh?

“Za svaki uspjeh, generalno, potrebno je uložiti veliki trud i zalaganje kako bi se ostvarili zadani ciljevi. Naša firma je praktično od samog pokretanja projekta brzorastućih kompanija rangirana u ovu kategoriju, što je dobar pokazatelj kontinuiranog rasta i razvoja. Ovakav kontinuiran rast doprinio je da smo konačno rangirani i u top 100 kompanija u BiH, na šta smo zaista ponosni. Naš menadžment konstantno prati trendove i dešavanja, suočava se sa izazovima i odgovara sa adekvatnim postupcima. Između ostalog, prioritet nam predstavlja odgovornost prema radnicima, kako bi im stvorili bolje uslove rada i zadovoljavajuće plate, zatim, društvena odgovornost i učestvovanje u raznim projektima. Želimo da opravdamo ovaj status i da izgradimo još bolji imidž firme.”

 

Povezani članci