Na tunelu Kobilja Glava upravo je probijena desna tunelska cijev, tokom jeseni se očekuje probijanje i druge tunelske cijevi, objavio je ministar saobraćaja KS Adnan Šteta.
Kako je naveo, ovaj tunel će spajati potpuno novu saobraćajnu cjelinu Bare – Hotonj, koja će biti u funkciji do kraja sljedeće godine.
Ovo je jedan od najzahtjevnijih tunela koji se gradi, zbog položaja, strukture tla i zbog činjenice da se iznad tunela nalazi više stotina stambenih objekata.
– Težak posao je završen za sve učesnike u projektu, očekuje nas još mnogo posla, kako na nastavku bušenja druge tunelske cijevi, tako i na nastavku gradnje saobraćajnice prema magistralnom putu M18. Desna tunelska cijev duga je 635 metara, a lijeva će biti duga 632 metra – naveo je Šteta.
Ogroman broj ljudi je svakodnevno uključen u projekt, radilo se dan – noć, iz dana u dan su se rješavali nepredviđeni izazovi, kako bismo danas svjedočili probijanju desne tunelske cijevi prema Vogošći, dodao je.
Završetkom projekta rasteretit će se gužve na postojećoj saobraćajnici na pravcu Sarajevo – Vogošća i uveliko poboljšati kvalitet i standard života.
– Hvala svim radnicima, izvođaču, nadzoru, stanarima koji žive u blizini gradilišta i svima koji pomažu u realizaciji izgradnje prvog tunela kojeg gradi Kanton Sarajevo – istaknuo je ministar.
Oglasili su se i iz kompanije Euroasfalt.– Danas su naši radnici probili prvu cijev tunela Kobilja glava, prvog tunela kojeg gradi Kanton Sarajevo. Zanimljivo je da se ovaj tunel velikim dijelom gradi ispod stambenih objekata – naveli su.