Funkcioneri u BiH, pa i oni nižeg ranga, ne mogu da zamisle da sebi kupe polovan službeni automobil.
Zato su komunalne službe, od kojih zavisi kvalitet života građana, sve češće prinuđene da kupuju korištena vozila. Jer nova često premašuju njihov budžet.
S jedne strane, službeni automobil za Borjanu Krišto od 300.000 KM, tri vozila za Predsjedništvo BiH za 571.587 KM, novi “mercedes” za Milorada Dodika od 301.000 KM, ili 130.000 KM za auto Elmedina Konakovića.
A na drugoj – sve sami polovnjaci.
Kada u pretraživač Portala javnih nabavki unesete kupovinu polovnog vozila, dobićete na desetine rezultata. Uglavnom je riječ o komunalnim preduzećima, raznih djelatnosti. Opštine i gradovi takođe kupuju polovne kamione, recimo, za odvoz smeća.
Primjera radi, “Vodovod” Trebinje raspisao je nabavku polovnog vozila autopodizača, procijenjene vrijednosti 65.000 KM bez PDV. Tuzlanski “Komunalac” je za korištenu cisternu platio 68.000 KM…