Brend sokova Juicy, iza koje stoji porodica Stanić iz Kreševa (BiH) ove godine slavi 25. rođendan. Prvih četvrt stoljeća obilježili su izvrsnim rezultatima te otvaranjem novih proizvodnih linija u tvornici u Jastrebarskom (Hrvatska).
Tim potezom povećat će kapacitet s dvije na četiri linije za proizvodnju sokova u staklu, briku i PET ambalaži, čime će se ukupni proizvodni kapacitet utrostručiti – sa 35 miliona litara na približno 100 miliona litara.
To će lansirati Juicy na prvo mjesto po kapacitetima za proizvodnju prirodnih i voćnih sokova u regiji. Na početku je Juicy proizvodio 2 miliona litara godišnje te samo četiri artikla – naranča 100 % i naranča nektar u pakiranjima od 1L i 0,5L, a danas kada se sve nove linije puste u pogon, proizvodit će se više od 200 artikala, za domaće tržište i za izvoz.
Na jednoj od dvije nove instalirane proizvodne linije proizvodit će se inovativno Tetra Stelo pakiranje zaobljenog oblika koje omogućava lakše držanje, a napravljeno je od 70 % biljnih materijala.
Jednako tako, Tetra Stelo pakiranje koje će krasiti nove Juicy brickove sadržavat će među prvima u svijetu LightWing30 neodvojivi čep koji se sastoji od 100 % certificirane reciklirane plastike.
Važno je napomenuti i kako će ova investicija vrijedna više od 12 miliona eura omogućiti otvaranje novih radnih mjesta sa 60 na oko 100 zaposlenika, povećati razinu profesionalizacije poslovanja te modernizirati sve proizvodne cikluse.
Uspjeh na svjetskom tržištu
Juicy postoji od 1999., kada ga je pokrenula Jamnica, a od 2013. dio je firme Stanić Beverages, što je značajno doprinijelo njegovom razvoju. Naime, prije preuzimanja Juicy je bio prisutan u samo 7 država, a trenutno se nalazi na tržištima čak 22 države od kojih je pet na Bliskom istoku, jedna u Africi i jedna u Aziji.
Posljednje tri godine Juicy sokovi mogu se kupiti u Ujedinjenim Arapskim Emiratima u najluksuznijim restoranima, barovima i klubovima. Na čelu proizvodnje Stanić Beveragesa uspješno već dugi niz godina stoji direktor Tomislav Stepinac. Prošli mjesec proslavio je 24 godine od dolaska u proizvodnju u Jastrebarsko. Započeo je svoj puta kao operater na stroju te je od tada sustavno napredovao.
– Prije 10 godina kada je Juicy tvornicu preuzeo gospodin Svjetlan Stanić dobili smo poticaj da učimo i napredujemo i dalje od Juicyja, u tvornicama Stanić Beverages Kreševo, Maraska i ostalim uslužnim punjenjima. Kako se kupuju nove tvornice i nove tehnologije, tako dobivamo i nove izazove, ali svakim izazovom sve više učimo i napredujemo – rekla je direktorica razvoja Lidija Knez.
Od preuzimanja Juicyja prije 11 godina, Stanić Beverages je instalirao novu liniju za proizvodnju staklenih bočica 2016., lansirao mnoštvo novih proizvoda, unaprijedio tvornice u Kreševu u BiH te u Jastrebarskom, zapošljavao sve više ljudi te usmjerio velike resurse na razvoj izvozne strategije, koja se pokazala vrlo uspješnom.
Također su prepoznali važnost zdravog života te su smanjili udio šećera u svojim proizvodima. Juicy sokovi su vrhunske kvalitete bez konzervansa, umjetnih aroma i bojila, a to je prepoznalo domaće, ali i strano tržište. Ukupno je od 1999. do danas proizvedeno gotovo milijardu raznih artikala. Kada bi se svi Juicy proizvodi postavili jedni do drugih, kaže Stepinac, to bi bila udaljenost kojom bi opasali Zemlju 1,5 puta.
– Stanić grupa kontinuirano ulaže u sve svoje kompanije unutar grupacije. Jednaku dinamiku njegujemo i sa Stanić Beveragesom te našom perjanicom, brendom Juicy. Trudimo se biti među prvima koji će u našu regiju implementirati nove trendove.
Prije svega ulažemo u vrhunsku kvalitetu naših proizvoda, ekološki prihvatljivu ambalažu i raznolik asortiman koji će zadovoljiti različite ukuse naših potrošača. No, jednako tako ulažemo i u naše ljude koji su zaslužni za naše odlične rezultate i činjenicu da je Juicy zadnji 25 godina broj jedan brand sokova u Hrvatskoj i regiji – zaključio je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe koja je vlasnik branda Juicy.