Kompanija VINCI Airports iz Francuske razmatra da kroz javno-privatno partnerstvo s Vladom bh. entiteta Republika Srpska razvija Aerodrom Banjaluka.
Slično putem koncesionog ugovora radi i s Vladom Srbije na razvoju, investiranju i uređenju Aerodroma Nikola Tesla u Beogradu.
S predstavnicima kompanije VINCI Airports, predvođenim direktorom za SAD, Sjevernu i Istočnu Evropu i Jugoistočnu Aziju Emmanuelom Menanteauom, razgovarao je predsjednik Vlade RS-a Radovan Višković.
Kroz koncesionu oblast kompanija VINCI Airports vrši ulaganja u aerodrome, što podrazumijeva razvoj svih pratećih aerodromskih sadržaja. Predstavnici kompanije izrazili su spremnost za saradnju s Vladom RS i Aerodromom Banjaluka, saopšteno je iz Vlade.
Menanteau je predstavio način na koji ulažu u aerodrome, kao i način poslovanja kompanije, a Višković ga je upoznao s organizacionom strukturom, mogućnostima i potencijalima preduzeća Aerodromi RS, koje upravlja aerodromom u Banjaluci.
Odluka vlasti u RS-u da pronađu partnera na kojeg bi kasnije prebacili servisiranje i poslovanje aerodroma u Mahovljanima i ne čudi, s obzirom na okolnosti. Naime, aerodrom u Mahovljanima je treći aerodrom u BiH po broju fluktuacije putnika, iza sarajevskog i tuzlanskog, ali nema gotovo nikakvu ozbiljniju infrastrukturu i aerodromsku zgradu koja ispunjava minimum normi. Glavni adut banjalučke zračne luke je dijaspora i jeftini letovi Ryanaira i Wizzaira, no i tu se pojavio problem. Ljudski.ba je nedavno izvijestio da je niskotarifna aviokompanija Wizzair otkazala sve letove s banjalučkog aerodroma za Švedsku. S obzirom da je Wizzair ukinuo bazu na sarajevskom aerodromu, brojnim putnicima iz dijaspore za dolazak u Bosnu i Hercegovinu kao najpovoljnija opcija postaje tuzlanski aerodrom.