Društvo

BRIGA O RADNIKU SE ISPLATI: Bosanski brend radi za Armani, nisu svi tekstilci u problemu

Alma Ras kompanija je ne samo lider na domaćem tržištu, već i primjer brige o svojim uposlenicima, što je ključna komponenta njihovog uspjeha.

U njihovom moderno opremljenom restoran za uposlenike u proizvodnom pogonu Visoko uživa se u posebno pripremljenim obrocima uz preporuke i savjete nutricionista.

Ovaj restoran nije samo mjesto za obrok, on odražava posvećenost kompanije prema dobrobiti svojih zaposlenika.

Razgovor s Rasimom Memagićem, generalnim direktorom i predsjednikom Uprave i Nihadom Ahmićem, direktorom proizvodnje, otkriva da je za Alma Ras uposlenik na prvom mjestu. Shvataju da zadovoljan uposlenik znači produktivan uposlenik, što je temelj njihovog uspješnog poslovanja.

Memagić ističe važnost isporuke kvalitetnih proizvoda koji su im omogućili potpisivanje novih ugovora, osiguravajući im snažnu perspektivu i stabilnost poslovanja, te potrebu za zapošljavanjem novih 30 uposlenika u ovoj godini, s tendecijom rasta i u narednoj godini.

Do sada su sašili više od 22 miliona komada, a do kraja godine planiraju proizvesti  nešto više od 25 miliona  komada artikala, što pokazuje njihovu ambiciju za rastom i uspjehom na tržištu.

Imaju i dva etablirana kupca koji zahtijevaju ogroman rad i ulaganje u ljude i infrastrukturu. U pitanju su Calida i Armani, kupci koji najavljuju stabilno poslovanje za naredni period.

Ponosno su istakli svoje certifikate, poput OEKO TEX i GOTS certifikata, koji potvrđuju njihovu posvećenost kvaliteti, socijalnoj odgovornosti i ekologiji. Ova kompanija ne samo da proizvodi visokokvalitetne proizvode, već i aktivno sudjeluje u očuvanju okoline.

Njihova posvećenost lokalnoj zajednici i briga o kvaliteti rada i života svojih zaposlenika čine ih primjerom kako kompanija može izgraditi bolju budućnost za sve. Zahvaljujući podršci njihovih kupaca, Alma Ras ostvaruje stabilan rast i ostaje na čelu industrije.

Povezani članci