“U saradnji sa preostala tri aerodroma u BiH (Zračna luka Mostar, Međunarodni aerodrom Tuzla, Aerodrom Banja Luka), mi smo već uputili inicijativu prema Ministarstvu prometa i komunikacija BiH i BHDCA, u kojoj tražimo produženje moratorija na avijacijsku taksu od 1,5 EUR po odlazećem putniku".
Prije desetak dana komercijalni direktor aviokompanije “Ryanair” Jason McGuinness, je prilikom uvođenja novih linija iz Sarajeva, otvoreno kritikovao vlasti u BiH zbog ponovnog uvođenja takse od 1,5 eura.
Kako je naglasio, ponovno uvođenje ove takse će biti opasnost za sve linije u BiH, te može ugroziti dalju saradnju “Ryanaira” i svih aerodroma u Bosni i Hercegovini.
Da su na četiri aerodroma u BiH dobro razumjeli ovu poruku najbolje pokazuje inicijativa koju su i pokrenuli.
Naime, kako su iz Međunarodnog aerodroma u Sarajevu potvrdili već su pokrenuti određeni koraci po pomenutom pitanju.
“U saradnji sa preostala tri aerodroma u BiH (Zračna luka Mostar, Međunarodni aerodrom Tuzla, Aerodrom Banja Luka), mi smo već uputili inicijativu prema Ministarstvu prometa i komunikacija BiH i BHDCA, u kojoj tražimo produženje moratorija na avijacijsku taksu od 1,5 EUR po odlazećem putniku, a u cilju kreiranja potrebnih preduslova za dalji rast prometa kao i obezbjeđenja neophodne konkurentnosti na tržištu svih aerodroma u BiH, u odnosu na region i šire. Mi smo svoj stav po ovom pitanju iznijeli nadležnim institucijama (BHDCA i Ministarstvu prometa i komunikacija BiH), gdje smo na bazi statističkih pokazatelja i ostvarenih rekordnih rezultat rada posebno kada je u pitanju rast putničkog prometa, potvrdili pozitivne efekte privremenog ukidanja ove takse, te dostavili naše prijedloge kada je u pitanju budući period”, poručili su za Fokus.ba.
Ističu da je Aerodrom u Sarajevu potpuno svjestan značaja i važnosti institucije kakva je Direkcija za civilno zrakoplovstvo BiH, kao i predmetne naknade u svrhu finansiranja iste.
“Naš prijedlog nikako ne ide u pravcu da se produži moratorij bez da se prethodno, od nadležnih institucija ne osiguraju sredstva za normalan rade našeg regulatora, kao i za potrebne edukacije i stručna usavršavanja za šta se primarno i koristi ova taksa. Također želimo istaći da stojimo na raspolaganju za iznalaženje mogućih rješenja, kako bi se ovaj problem prevazišao i riješio u korist svih involviranih subjekata”, dodaju.